dinsdag 17 juli 2012

Dromen van de Zomer

Gisterenavond zaten we met de lichten aan, vestje aan in de kamer en ik dacht: Tja, nu is het alweer herfst.... Wat een weer zeg. En dan denk ik meteen aan iedereen die in een tentje ergens in Nederland op vakantie is. Petje af, ik zou het niet kunnen.

Overdag was ik bezig met wat mooie foto's, onder andere deze, van zachtroze Mimosa. Gemixt met wolkenfoto's en een metaalachtige ondergrond kreeg ik deze papiertjes. Met de regen die tegen de ruiten sloeg, bedacht ik dat ik ze 'Dromen van de Zomer' zou noemen...

Zie je de roze vlekjes op de blauw-paarse achtergrond? Dat is de Mimosa :-)

Ik ga ze later deze week printen en dan gebruiken voor een leuk doosje. Heb er nu al zin in!
En jullie, wat vind je, zijn ze mooi? Doen ze je denken aan de zomer? Of juist niet misschien.

Liefs, Maureen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het lezen! Ik zou het leuk vinden om te horen wat je vindt. Schrijf je reactie hieronder.